Saturday, August 21, 2010

independent.

skrg br rs how independent tu works...
dlu aku slalu ckp..aku ni independent..
kononnye tabah..
but now,br rs btol2 how independent tu mcm mana...
starting lps final xm..
interview,klas 3p,kerja,money,car,bisnes,friends..
n beberapa kali aku menangis tewas dlm melakukan ssuatu bnda...
sesat di kl...
tension dgn kerja..
kekangan duit..
xdpt kerja..
penat menjahit n adik trus mendesak..
aku just nak yg terbaik utk smua..
smpaikan aku xkesah dgn diri aku...
n try sgt2 xnak mntk tlg org..
ya..aku jenis xsuke mntk tlg org..
aku nak independent...
ahamdulillah..Allah Maha Besar...
semua yang berlaku,ada hikmahnya..aku bersyukur..
sempena bln ramadhan ni,aku mengharap yg terbaik utk aku ,keluarga dan kawan2..
aku mengharap dapat bertahan..
dan yup!aku masih bertahan..
tanpa melakukan aktiviti2 yg selalu dilakukan dahulu..
aku sudah berubah..
tapi...
aku adalah aku..

No comments:

Post a Comment